Synd om mig igen!

Jaha, så har man legat på lasarettet i fem dagar…vilken pärs!
Fredagen före jul fick jag magont och trodde det berodde på den tidigare magsjukan,
men nog värkte det lite väl mycket…

018

Åkte in akut på juldagen: NJURSTEN!!!
Det är inte precis vad man går omkring och tror att man ska få.
Droppen dripp och droppen drapp med näring…

013

…och smärtstillande.
Tur att dom var frikostiga med sådant!

025

Från fönstret kunde jag beskåda helikopterplattan.

About tittaenbritta

Har jobbat som maskforskare. Nu tänker jag börja blogga som nöje. Gillar att göra personliga dockskåp, ljusslingeprydnader och annat tokigt.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Synd om mig igen!

  1. Åsa says:

    Verkligen stackars dig!

  2. Mimmi says:

    Du orkar blogga, det är ett bra tecken!

  3. kw says:

    Stackars dig hoppas att det är bättre nu. stenen krossad ? Vi har haft julfrämmande från Stureby som hade med sig ett och annat bla magsjuka (rotavirus) som jag och Maria tacksamt (?) tog emot
    Nu ser vi fram emot ett friskt och roligt 2013 Gott Nytt År
    KW

Leave a Reply

