Alla kan hitta något!

loppis

Vilken lampa!

015

Man får inte glömma att titta i lådor under borden.

004 kopiera

Perfekt present!

008

Ingen behöver gå barfota.

009

Fina hyllvärmare!

011

Barnen behöver inte bli utan.
Nästan tre timmar tog det att gå två varv, en härlig söndagsutflykt!

About tittaenbritta

Har jobbat som maskforskare. Nu tänker jag börja blogga som nöje. Gillar att göra personliga dockskåp, ljusslingeprydnader och annat tokigt.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Alla kan hitta något!

  1. Eva says:

    När och var är storloppis? Från en nybörjare i loppisbranschen!

    • Agneta och jag följdes åt igår, lite av en tradition!
      Man kan hyra bord och sälja; för egen del nöjer jag mig med
      att köpa mer eller mindre vettiga prylar…
      Kolla under lokus i lokaltidningen när och var loppisarna är!

  2. KW says:

    Kom du hem med många saker ? Själv skulle jag behöva sälja ut en massa saker. Gamla mor har gått bort och det finns ju rätt många saker där också…../
    / KW

Leave a Reply

